søndag 2. august 2009

Oh lord!!

Nå er det på høy tid å flytte fra Fossegrenda, det begynner å bli litt for mye action her for min del asså!!

Jeg kjørte hjem fra Cecilie, søstra til Einar, i 12-tida i går kveld. Når jeg kjører ned bakken mot blokka vår følger jeg alltid ekstra godt med veien fordi det er så innmari mye katter her, og jeg er så redd for å drepe en liten pusekatt med den tøffe bilen min.
Hvert fall, plutselig ser jeg det kommer noe veldig hissig noe rett imot meg. En fyr i bar overkropp og med masse tatovering kommer gående rett imot bilen med armene strekt rett ut til sidene og han roooooper. Han var så sint han, og jeg ble så redd jeg! Jeg kjørte veldig sakte mot han, og siden han ikke flytter seg så svinger jeg rundt han. Hele tida brøler han mot meg. Når jeg kommer opp på sida av han smeller han knyttneven i ruta på bilen og hyler enda mer. Holy crap! Jeg tenkte at nå skulle han sikkert knuse ruta og dra meg ut av bilen og spise meg opp!! Det gjorde han heldigvis ikke, og jeg kjørte videre ned foran blokka, der var det KAOS. Flere kjærestepar sto rundt omkring og krangla, ei lita blond ei med mascaraen rennede til ned på knea setter seg inn i en taxi og en anna fyr står og roper etter min avkledde venn mens han kaster klærne hans bortover veien. Jeg skynda meg alt jeg kunne opp i leiligheten og låste døra, før jeg gikk ut på verandaen vår for å følge med på hva som skjer. Plustelig kommer politiet kjørende og springer ut av bilen i samme retning som crazyman gikk. Resten av den trivelige gjengen har dratt, men det står fortsatt et par igjen ved søppelcontainerne og krangler. Fyren legger seg plutselig ned og begynner å rope som en tulling og hu dama står og kjefter og ber han skjerpe seg. Han påstår at han roper sånn fordi jeg, og resten av blokka, står og kikker på han, og det syns han er ordentlig unødvendig og irriterende. Plutselig kommer politiet tilbake og mens de setter seg inn i bilen hører jeg dem si over radioen: "Har dere mulighet til å sende flere folk? Vi trenger flere folk til LaserX i Fossegrenda! Vær der om 3 minutter." LaserX ligger rett neddi gata fra blokka...

Hooooly divvah! Action eller hva?
Når jeg kom ned til bilen min i mårrest tenkte jeg at jeg skulle sjekke om det var no skader på bilen. Til min lettelse er det ingen skader, men han har lagt igjen store mengder av huden fra knoklene sine på ruta mi :| Føsj!! Så nå må vi flytte, jeg vil ha et lite søtt hus på landet der sola alltid skinner og epletrærne alltid blomstrer!

Heldigvis er det sommertemperatur og sol ute i dag, og det hjalp på mine litt frynsete nerver. Om noen minutt skal jeg hente Cecilie og Andreas, så skal vi spise middag her. Kan du gjette hva vi skal spise? You guessed right, ravioli med kylling. Oh yeah!

God søndag!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar