tirsdag 3. september 2013

Hektiske dager

Kjære min skaper (pappa?)! Det her har vært tre hektiske dager. Når man ringer en megler og sier "ja, da er vi klare for å selge" så kjenner de lukta av penger så intenst at de hiver seg rundt på flekken. Så, fra huskjøp på torsdag til privatvisning forrige søndag og taksmann og fotograf i dag. Vi har rydda, mala, flekka, snekra, vaska, rydda, dødd litt, krangla, rydda og vaska litt til. Men, herlighet for ei fin leilighet vi har. Jeg er virkelig glad i den og det blir trist å dra. Den har gjort nytten sin, og det er på tida og flytte på seg og ha mer plass, men den inneholder så mange minner. Vi har pussa opp masse, vi ble forlovet og plana bryllup her, jeg ble gravid her og Poms rekker å tilbringe nesten sitt hele første leveår her. Det har vært tunge stunder, fine stunder, krevende stunder og nydelige stunder. Det stikker i hjertet når jeg tenker på å dra, samtidig som det kribler i magen over hva vi har i vente. Det er lov å gråte av både glede og sorg på èn gang og det gjør jeg litt sånn innimellom slaga.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar