onsdag 4. september 2013

Gone glipp and gone glipp...

...sier de i The Julekalender. Men, gone glipp er akkurat det jeg har gjort. Jeg har gått glipp av Kremmerhusets første juleinnlegg. 22. august faktisk! Jeg har sausa rundt i kjøp og salg-verden, jeg har ikke fått med meg at de allerede har vært på location for årets julekolleksjon. Men, nå er jeg oppdatert! Nå vet jeg nemlig at det er igang og at det kommer flere bilder siden, akkurat som i fjor. Jeg er kjempespent på kolleksjonen i år, jeg har nemlig bestemt meg for å ta et oppgjør med "den store kassa med julpynt" - det som ikke brukes skal hives. Så, siden vi har nytt hus og plenty av plass å dekorere, blir det faktisk tillatt å kjøpe bittelitt mer enn ellers. Jeg trenger litt pynt til vinduene, noen duker, puter, og dall. Trenger er kanskje feil ord, men ønsker er så absolutt berettiget.

Enn så lenge har de lagt ut en sneak peak, og den deler jeg selvfølgelig i år som i fjor (tradisjoner er viktig vet dere!)


Bildet er hentet fra 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar