fredag 9. september 2011

Fredag

Ah, thank god it's friday! Arbeidsdagen var lang, og jeg telte minuttene til jeg kunne dra hjem til sofaen.

Einar er ute med jobben i kveld, jeg har det ærefulle oppdrag og hente han i natt. Om ikke annet er han veldig god på kjærlighetserklæringer og overrøser meg med komplimenter når han er over middels beruset ;)

Uanett, Einar skulle på Graffi og spise og jeg var på ingen måte misunnelig... Jeg tenkte derfor jeg skulle snekre sammen min egen lille grillfest her hjemme. Først var jeg og Beira i hundeparken og jeg gleda meg som en unge til å spise herlig mat etterpå. -For å si det slik, man kan ikke kopiere den grillfesten Graffi lager. Men, jeg ble da mett :) Nå står Idol for tur, før jeg skal ta meg en lang og god dusj, og kjøre et slags mini-spa mens jeg kikker tv og nyter stillheten. Av og til er det magisk å være hjemme alene og bare slappe av!


Legger ved et lite bilde av Graffis Grillfest. Rett og slett et fat med grillet kylling, indrefilèt, spare ribs, maiskolber, kyllingvinger, nachos, chips, tomatsalat og intet mindre enn 2 sauser og 3 dipp/dressing. Mmmm. Sikler.


post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar