mandag 26. september 2011

Change

Husker dere jeg bestilte lamper fra Ellos? De kom for en ukes tid siden, og den ene har endelig kommet opp. Jeg må som sagt få tak i lampeoppheng til sommerfugl lampeskjermen, men skjellampen har fått permanent bosted på soverommet. Vi har mangla lys der siden vi flytta inn, og jeg innså i går at skjellampa kom til å bli helt perfekt inne der.


Jeg syns det ble fint selv hvert fall :) Mangler både støpsel og lyspære, men det kommer etter hvert. Einar har lovt å ordne det så fort jeg kommer meg på Obs! Bygg og kjøper kanal til ledningen.

Det kommer til å bli litt fargebytter inne på soverommet snart også. De lilla putene i senga skal få svarte trekk og det blir svarte lampeskjermer på nattbordslampene. Jeg kan bare ikke si det til Einar først, for han er passe lei av alle endringene som skjer. Han syns det er fint sånn det er, og skjønner ikke poenget.

Gjesterommet har blitt treningsrom enn så lenge. Einar og Sindre, kjæresten til Therese, har inngått en liten konkurranse: den som klarer å komme i best form til den 15. desember, vinner en tur på restaurant med kjæresten. Det vil si, vi skal alle fire gå ut og spise, og taperen må betale. Einar er gira!

Da sier jeg god mandags kveld!




post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar