onsdag 14. september 2011

Brrr!

Nå er høsten her. 11 grader, regn og masse vind. For de av dere som hater vinteren; er ikke det været her mye verre?? Jeg tar vinter og snø over regn og vind hvilken som helst dag det skull være! Kaldt er de i hvert fall, og jeg fryser. En stor kopp te bør gjøre susen.

I går var jeg faktisk på Kremmerhuset. Jeg skulle til frisøren og flytte opp extensionsene og stripe etterveksten, og tenkte at det på ingen måte kan skade å høre med de når julevarene begynner å dukke opp i butikken. Jeg traff på en utrolig søt og hyggelig jente, som ble overlykkelig over å høre at det fantes flere som henne, som nesten ikke klarer vente på jula. :D Hehe. Vanligvis fikk de kjeft for å ta inn varene for tidlig sa hun, "Men ikke av meg!" sa jeg, "Her i gården blir jeg bare hoppende glad!" Jeg vil vel ikke akkurat si at jeg ønsker de skal dukke opp i dag, men mandag 31. oktober syns jeg ikke er alt for tidlig. De skal jo tas frem den 1. desember uansett! :D

Så, da er altså mandag 31. okotber satt for min del. INGEN får rokke ved de planene, da blir jeg sur!!


Høst vs vitner


post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar