lørdag 17. september 2011

Bli lys!

Nå har jeg nettopp sendt avgårde den gustne Ikea-sovesofaen vår med to polakker. Gir du bort noe på finn.no blir du kvitt det fort! Jeg har fått 5 telefoner på 3 timer, og den forsvant altså for 30 min siden. Jeej! Alltid bra at noen kan dra nytte av ting du ikke lenger selv vil ha. Anyway...

På gjesterommet/kontoret henger det i dag en Ikea-lampe av typen spotter, hvorav lyspærene settes inn i munnen på en fisk... Ja, en rød, en gul og en blå fisk. Kanskje ikke helt det jeg hadde tenkt å ha i taket! Rommet blir grått, og det meste av innredningen blir hvitt og mørkebrunt. I taket tenkte jeg at vi kanskje kunne ha litt farge, og har klikket hjem denne fra Ellos sine sider:


Jeg tenkte rett og slett det kunne bli fint og stilig med en litt annerledes lampe, samt å få litt farge inn der. Einar blir nok kjempeglad (...) for at han må henge opp nok en lampe.

I tillegg må vi ha lampe på soverommet og en ny på loftstua. Jeg har derfor tatt meg friheten å bestille en såkalt skjellampe i tillegg.

Om den skal på loftstua eller på soverommet vet jeg ikke enda. Kanskje den havner på gjesterommet også. Tæk det som det kjæm!

Nå skal det snekres sammen en pizza! Malemestern er sulten!


post signature

2 kommentarer:

  1. Jeg synes fiskelampene var konge! :D
    Men det blir sikkert kjempefint der! :-)

    SvarSlett
  2. Du kan få fiskelampa heeelt gratis ;) Til min store forskrekkelse kom sommerfugllampa uten oppheng - altså det er bare en lampeskjerm - så jeg må ut og jakte lampeoppheng før det blir lys på gjesterommmet. Vil du ha fiskelampa? :D

    SvarSlett