søndag 29. august 2010

And so it begins

Aiai. Som skrevet i siste innlegg er leiligheta solgt og vi fikk faktisk solgt den 60.000 over prisantydning. Det er vi selvfølgelig jublende glade for! Men, det er en hake - vi må være ute innen 15. september... Det er sånn ca to og en halv uke til. Den nye leiligheten tar vi ikke over før 1. november, hvilket betyr at vi må ha en mellomstasjon i en og en halv måned. Den mellomstasjonen blir ei hytte på Byneset. Jada, du hørte rett. Men, hva gjør man ikke for 60.000? Det var en lett avgjørelse. Anywho, nå begynner da moroa med å pakke ned alt vi har i leiligheta vår nå, sette det bort til svigers og bestemora til Einar, og så vaske ut av hele leiligheta før vi takker for oss. Stressa? Jeg? Oh yes! Jeg har ferie uka som kommer, men jeg jobber siste uka før vi må flytte - jeg føler derfor at jeg bør få unna mest mulig uka her, når jeg faktisk har fri.

Første banankasse er pakket. Da gjenstår det vel ca 1000 til...

Beira syns som vanlig alt er veldig kjedelig, og vil heller spise griseører (på det nye teppet mitt...)

Vi kommer vel i mål den gangen her og, men jeg gleder meg veldig til vi faktisk er på plass der vi skal være og julefreden (og jadda :D ) kan senke seg over Ratesvingen 21.


post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar