mandag 23. august 2010

Tjobing tjobang!

Da er jeg vel hjemme i sofakroken. Sliten, men fornøyd. Har hatt første treningsøkt etter sommeren - pilates på 3T. Magemusklene er der, men jeg måtte jammen meg leite lenge og! Hehe. Jobbdagen i dag ble kortere enn planlagt da serverene var nede hele dagen og ingen fikk gjort noe som helst. Kl. 13:00 fikk vi beskjed om at vi kunne gå hjem og at vi ville få betalt fram til kl 15:00, alt etter det ble avspasering. Flaks for meg at jeg kom meg opp i dag tidlig og derfor kom på jobb til 07:00! Ingen avspasering, bare kortere dag :D Hurra! Jeg som var forberedt på en skikkelig blåmandag etter ferien... Jeg har egentlig ferie denne uka også, men har flytta den fram en uke siden Einar opereres for prolaps på mandag. Jeg gruer meg i grunn, redd han ikke skal bli bedre. Syns så synd på kjæresten som må plages sånn! Vi får krysse fingre og tær! :)

Einar er faktisk ute og hjelper en kompis i kveld, så jeg og Beira har jentekveld. Beira har blitt ufattelig sutrete! Piper for hver minste lille ting. Hun har en utrolig flott evene til å alltid dytte lekene sine under sofaen, også ligger hun og piper vettet av meg etterpå. I begynnelsen er det søtt, men etter en stund blir det bare plagsomt! Prøvde å ta opp sutringa med mobilen, men av en eller annen grunn vil ikke lyden bli med over når jeg flytter videoklippet til pc'en. (Why?) Nå har hun heldigvis sovna, så kanskje det er mulig å få litt fred. Tullebikkje!! Men, hu er jo så go' og da ;)

På søndag var jeg på bursdagsfeiring for søstra til Einar, og tildels feiring av meg selv ;P Jeg fikk masse fine gaver, inkludert første sessongen av True Blood :D Gleder meg til å se serien! Har bevisst ungått sessong 3, som går på TV for tida, men jeg savner det å ha en serie å følge med på. Fin høstunderholdning dette her :) Ellers hadde søstrene og mammaen til Einar diska opp med vaffler og sjokoladefondue med massevis av frukt. Honningmelon dyppet i varm sjokolade anbefales så absloutt på det sterkese og fonduesett er herved ønsket til jul! Cecilie hadde kjøpt sitt på Åhlens, og det var så enkelt og akkurat passe stort. Tiden tikker mot jul vet dere, viktig å vite hva man ønsker seg. Hihi.

Nå kan jeg høre dusjen rope (dårlig tegn det kanskje?). Etter en lang dusj skal jeg se første episoden av True Blood, lage meg en stor kopp te og spise Skyr'en min med blåbær. Flott og bra mandag dette her!


post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar