søndag 15. august 2010

En heldig liten gris

Ja, for det er nettopp det jeg er - en heldiggris!

I går skulle jeg og Einar på AiSuma og spise. Jeg har bursdag på tirsdag og Einar syns vi skulle gå ut å feire i går. Jeg var selvfølgelig ikke tung å be, og har gleda meg i nesten to uker til å spise god mat sammen med den tipp topp kjæresten jeg har :) Så, etter å ha malt soverommet i går, ordna og pynta jeg meg, også ble vi henta av taxi kvart på 6. Jeg syns Einar virka i overkant stille og nervøs, men så hadde han vært passe sliten hele dagen og så jeg tenkte ikke noe videre over det. Vel fremme på AiSuma fikk vi bord for to og forretten sto allerede og venta på oss. Forretten var nyyydelig som vanlig, og jeg storkosa meg! Etter at vi har bestilt hovedrett kommer plutselig en av servitørene bort og informerer om at bordet våres er bortreservert og at vi må flytte oss. Jeg syns det hele virka litt uproft, men la gå - vi flytter oss opp til andre etasje som vi får beskjed om. Jeg tusler etter Einar opp trappa og rett foran meg sitter det åtte nydelige mennesker som har kommet for å feire meg - den lille heldiggrisen!! :D Jeg ble så overraska! Tårene spratt og beina føltes ut som gele under meg. Det var til og med langveisfarene der - Frida med kjæresten Tore og Oda med kjæresten Hieu. Helt utrolig, fantastisk moro! I tillegg kom Morten, Christian og Mari, Elisabeth og selvfølgelig min kjæreste, fineste Einar ♥

Dette kommer absolutt på lista over tidenes aller beste bursdager! Einar har planlagt og konspirert i flere måneder visst nok, og lille meg har ant fred og ingen fare. Jeg er sånn akkurat passe nysgjerrig av meg og, så å ha klart å få til det her fortjener han både heder og ære for. Vi endte opp med å ha en knall kveld på byen, jeg har ikke hatt det så gøy på lange, lange tider! Akkurat passe bedugga rusla jeg hjemover kl 02:00, hånd i hånd med verdens beste gutt :)

Tusen, tusen takk alle sammen! 
Dere er noen fine luringer hele hurven ;)


post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar