torsdag 19. august 2010

Bilder fra Wacken!

Endelig har vi fått noen bilder av tyskerne som campet siden av oss. Mye pent, og veeldig mye mindre pent ;)

Campen vår

Einar, meg og Morten

Tyskergjengen. Jeg husker bare navnet på to av de...
Michael, kjæresten min og gal tysker som ikke kunne engelsk. Han sa bare "JA!"

Her er folka vi dro med: Jenny, Joakim, Morty Black, meg og Mr. Einar

Vi hadde masse moro med tyskerne

Og kreative metoder ble tatt i bruk for å få best mulig sikt på konsertene :)

Iron Maiden spilte mens mørket senket seg

Og Ed, i ny alien-form, tok seg en tur på scenen han og

Det var egentlig alle bildene jeg tenkte å vise. Vet at Morten har noen også, men de er vel mer moro for oss å ha og se tilbake på enn for dere å sitte og scrolle igjennom.

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar