torsdag 19. august 2010

Blondi har vært hos frisøren

Jeg er überskeptisk til frisører, de klarer sjeldent å få til en klipp som jeg liker og hører så og si aldri på hva jeg vil. Jeg har derfor ikke klippet meg på 1 år (!), og etter utallige blekinger var det på tide. Therese på jobben har anbefalt Kari på City Syd Frisør, og Therese har omtrent samme hår som meg og akkurat sånn klipp som jeg vil ha. Jeg har derfor vært der i dag og fått røska av litt ull på hodet. Og, jeg er superfornøyd!! Hun hørte på meg, stilte spørsmål, og var opptatt av at håret skulle funke for meg! Kjempebra altså, og kostet ikke skjorta heller!


Ordentlige bilder må alltid følges opp med useriøse bilder. Eneste måten å gjøre det på føler jeg!

Vi har forresten hatt fotograf og takstmann på besøk. Hvis alt går etter planen (hvilket det sjeldent gjør), skal leiligheta vår komme på Finn i morgen. Jeg grue-gleder meg. Har blitt så glad i leiligheta her, og etter vi gjorde noen småe grep har den blitt skikkelig fin og. Jeg vil ikke forlate den! Men, og det er et stort men, jeg er dritlei av å bo på 50 kvm! Jeg trenger 35 kvm ekstra og boltre meg på. Så jeg gleder meg til å få solgt også. Jeg er littegrann redd for at ingen kommer på visning eller at ingen vil kjøpe den, men sånn er det vel allitd. Jeg legger ut link her når leiligheta kommer på nett, så kan dere bestemme selv om dette er en plass dere ville bodd :) Nå er det ryddetid i heimen. Hej og hopp!
post signature

2 kommentarer: