torsdag 23. august 2012

Insomnia

Nå er klokka 05:00 og jeg har vært våken siden 04:30. Det er flere ganger i graviditeten jeg har våknet midt på natta - en god miks av babyspark, sulten, må på do og klør(!) er stort sett grunnene. I natt har jeg vridd meg rundt og rundt, og fant ut at nå var det like greit å stå opp litt. Det er ikke stort som skjer kl 05:00 om morgenen, så jeg har benyttet mine små "fritimer" til å kose meg med julegleder. Jeg har masse ideer for juledekorasjon i år, og elsker å sitte og hente inspo på nettet. Årets julekatalog fra Green Gate kom i juni, og denne er alltid kos å bla seg igjennom. Jeg syns vel kanskje katalogen fra i fjor var langt mer inspirerende og mye mer "meg". Har derfor tatt meg friheten til å legge inn noen bilder fra fjorårets katalog, syns de er så nydelige!






I tillegg har jeg funnet ut at Reisen til Julestjernen spilles inn på nytt, og premiere på filmen er 16. november. Jeg vet ikke riktig om det blir aktuelt for meg å se denne, jeg liker best den gode gamle som sendes julaften, men det er jo moro at de lager en nyere versjon uansett :) Kanskje mer populær for de yngre?

Nå skal jeg sette meg ned med julegavelisten for i år - noe skal lages og noe skal kjøpes, så det er greit å ha en plan ;) Håper dere andre faktisk sover enda, eller eventuelt har stått opp fordi dere har gjøremål som jobb eller skole. Jeg håper virkelig jeg sover bedre til natten som kommer!

Med ønsker om gode drømmer,
post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar