fredag 10. august 2012

Freddah!


Da er vi kommet til fredag. Det er en uke til jeg har bursdag, og 15 uker igjen av svangerskapet. Spennende! 
I dag har vi hatt svigerforeldre-besøk, har fått noen nydelig gaver til bebisen. Var også en svipptur til Toten forrige helg, og der fikk vi både gaver av lillesøster Inga, heklegaver fra bestemor Heidi og arveklær fra da jeg og lillesøstrene mine var små. Må lage et eget innlegg på alle de fine tingene vi har fått tror jeg :) Lillejenta i magen er allerede utrolig heldig!!
25 uker


♥ Termin: 25. november

♥ På vei: 25+2

♥ Igjen til termin: 15 uker

♥ Kjønn: Jente ♡

♥ Navn: Hemmelig :) 

♥ Aktivitet innenfra: Veldig aktiv, liten jente inne i magen. Ser godt spark og slag fra utsiden nå. Utrolig moro og av og til litt slitsomt.

♥ Babyens leie: Nå er hun litt over alt, men på ultralyden lå hun med hodet ned.

♥ Utålmodig: Begynner å glede meg veldig til hun kommer. Lurer så fælt på hvem hun er og hvem hun ligner på. Nå syns jeg ukene går så fort, så egentlig er jeg mest stressa over at hun er her "snart".

♥ Vektøkning: Nå veier jeg igjen det samme som jeg gjorde da jeg ble gravid. Ingenting å tenke på sier legen, jeg er frisk og det er babyen også.

♥ Barnerom: Det blir ikke oppussing før til vinteren/våren neste år. 

♥ Innkjøp til babyen: Orker ikke ramse opp, men det meste er på plass.

♥ Utstyr som mangler: Uro over stellebord, madrass til senga og vugga, new born sete, vippestol, babygym, kluter, smekker, bleier, såper/oljer/kremer, og annet smått man "trenger".

♥ Strekkmerker: Ikke enda! (...bank i bordet) :)

♥ Råmelk: Ja.

♥ Hoven: Nei.

♥ Kynnere: Ja, men ikke ofte heldigvis.

♥ Plager: SLITEN! Vondt i rygg og hofte, og plages litt med søvn.

♥ Matkikk: Ingenting jeg ha, men jordbærsyltetøy går det mye i.

♥ Om fødselen: Gleder meg jeg :) Blir spennende å se henne!

♥ Tungt: Begynner å bli det nå ja.

♥ Aktivitet: Gåturer med Beiramor.

♥ Søvn: Urolig på grunn av ryggen og hofta.

♥ Humør: Litt oppfarende kanskje... Hehe. Men, stort sett blid ;)

♥ Sykehusbagen: Pakkes i begynnelsen av oktober.

♥ Neste kontroll: 30. august hos jordmor.

Magen må brukes til noe den og!



Da sier jeg god helg!


post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar