fredag 16. oktober 2009

Triste tanker en fredags morgen

På jobben forgår det nå en omfattende omdanningsprosess, hvilket betyr at vi som er vikarer blir kasta på hue og rompa ut herfra om bare noen måneder... Det sender oss ut i den store jobbsøker-verden, som jeg tror mange av oss hadde håpa å slippe og se noe til på en god stund.
I den forbindelse har jeg funnet ut at utdanningen jeg har, ikke er god for så veldig mye desverre :( Ingen stillingsutlysninger som spesifikt spør etter bachelor i engelsk... Så, jeg er inne på tanken om å studere mer, for kanskje å få litt mer tyngde. Men, vet du, tanken på mer skole skyter kaldt nedover ryggen på meg! Jeg er ikke studentmaterialet, jeg er vel mer praktisk anlagt. Så hva gjør man da? Arbeidsledighetstrygd er vel strengt tatt ikke et alternativ... Haff! Jeg blir tullerusk av å gå rundt og tenke på at jeg ikke har jobb snart, og at jeg strengt tatt MÅ ha en jobb innen den tid. Dobbelt-haff!

Har du lyst til å ansette meg?

1 kommentar:

  1. Du kan få vaske hybelen min en gang i uka! månedslønn på 100 kr! :p Det ordner seg, Mina..du finner deg nok noe :)

    SvarSlett