tirsdag 13. oktober 2009

Tirsdagsgleder

Dagen i dag begynte som en vanlig tirsdag, hvilket etter min oppfatning er den verste dagen i uka. Men, etter hvert så har den tatt seg opp. Jeg har blandt annet søkt på en jobb, kosa med udyret vårt og fått rydda og ordna litt i leiligheta. Dette er vel på ingen måte spennende aktiviteter, men da kan jeg sette meg ned med et fornøyd smil etterpå hvert fall!

Når Einar kom hjem fra trening hadde han med seg en liten overraskelse...

Selv om han er en treg og surrete rotekopp til tider, så er jeg så innmari glad i gutten! :) Tusen takk for den fine blomsten, Einar


Andre ting som gleder meg (og kanskje irriterer de fleste andre) er dette:


På Ultra kom julegodteriet i forrige uke, og julebrusen ankom i går.

Plantasjen begynner tidlig de og, og jeg var overhodet ikke forberedt på synet som møtte meg! Julenisser :D


Jeg innser at det er tidlig og nei jeg er ikke av de som kjøper julebrus og julemarsipan i oktober, men det er allikevel så utrolig koselig!! Det er ikke lenge igjen asså, dagene bare raser mot adventstid og julekos! Det gjør meg skikkelig varm og god inni meg :) Prøvde å forklare Kari den følelsen jeg har inni meg når jeg tenker på jul og jula nærmer seg, men det er vanskelig å beskrive... Det gjør nesten vondt i hjertet mitt og selv om jeg så klare jeg neste ikke vente.

Nå skal jeg se Grey's Anatomy før jeg skal krølle meg sammen i loppekassa og drømme om julegodter og julemat. Ha en strålende tirsdagskveld!

Er du like glad i jula som jeg er eller blir du sint når det kommer julepynt/godteri i butikkene i oktober?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar