mandag 26. oktober 2009

Torsdag - mandag

Nå er det mandag, jeg er syk og sitter på rompa hjemme og kjeder meg. Beira er sur og grinete, og knurrer bare jeg er borti henne, så hun er ikke stort til selskap. Da er det perfekt å bruke litt tid på bloggen min, er jo en stund siden jeg har skrevet nå så det passer fint.

Torsdag forrige uke dro vi til Toten for å feire lillesøster Inga. Hun ble 14 år den 21. oktober, så jeg måtte jo nedover og overrekke en liten gave fra meg, Oda og Einar. Hun fikk en kjempefin kjole fra Nelly. Fikk dessverre ikke sett den på henne da hun var syk med (svine?)influensa, men håper å se den i jula :)

3 x 3 HURRA HURRA HURRA


På fredag dro vi på hytta i Etnedalen, og der var det massevis av snø :D Jeg storkosa meg virkelig sammen med en fin kjæreste og en hyper liten hund.

Einar følte seg i det søte, romantiske hjørnet

Og var rimelig fornøyd med seg selv etter det :P

Go'jenta måtte også få være med

Søteste lille Beira...

...var lykkelig over å få løpe fritt :)


På søndag kveld var det duket for Roseborgs siste hjemmekamp i 2009, samt gullutdeling til SERIEMESTERNE 2009!! :D Denne gangen var det Ålesund som dro hjem med skjegget i postkassa etter scoring fra Traorè og Prica: RBK - AAFK 2-1. Vi gleder oss allerede til neste sessong :)
Litt knuffing på banen må man regne med

Einar er fornøyd med seier mot Ålesund :)

...og det er jeg og! :D

Kjernen var i fyr og flamme ;P

Spillerene feirer at de nok en gang er seriemestere! Gratulerer!

♫ ♪ ♫ ♪♫♫ ♪ ♫ ♫ ♪ ♫ ♪♫♫ ♪ ♫ ♫ ♪ ♫ ♪♫
Og vi skal vinne to på rad. Hurra, hurra.
♫ ♪ ♫ ♪♫♫ ♪ ♫ ♫ ♪ ♫ ♪♫♫ ♪ ♫ ♫ ♪ ♫ ♪♫


I dag er det da altså mandag og jeg sitter syk hjemme og kjeder meg. Etter å ha tilbragt en snøfyllt helg på hytta gleder jeg meg (om mulig) enda mer til jul!! Jeg har etter inspirasjon fra Oda bestilt meg julefilmer på CDON.COM - Alene hjemme 2 og Love Actually bør være i postkassa mi om noen dager. Hurra!! Om noen timer kommer Einar hjem, så da får jeg overtale han til å underholde meg litt for dagene blir lange når man bare sitter hjemme.

Ha en kjempefin mandag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar