tirsdag 6. oktober 2009

Tirsdag

Været i dag er ubestemmelig, men hvis man legger godviljen til kan man si at det snør :) Hihi. Det gjør meg så innmari glad!! Jeg elsker den første snøen, og egentlig vinteren generelt, fram til januar.. I januar får jeg nok, og da begynner jeg å glede meg til våren og 17. mai. Hehe. Einar mener jeg burde roe ned og heller nyte det som er, men hvordan nyter man en hel måned med regn i strekk?!? Nei, da får det heller være snø ja. Og vi vet jo alle at snø = jul :D


Andre ting som gjør meg glad er....

YndlingsBeira (måtte zoome litt med mobilkamera så litt dårlig kvalitet på bilde)


...og selvfølgelig....
Verdens beste kjæreste :)

I kveld er det Ikea som står for tur, Beira må ha ny seng samt at vi må kjøpe litt andre småting. Jeg er egentlig ikke i Ikea-humør, men bikkja må ha en plass å sove så da bærs det avsted.

Kos dere med at den andre dagen i uka snart har passert, og at i morgen er vi halveis til helg ;) Toodeloo!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar