fredag 2. oktober 2009

Julen, julen, julen den er (snart) her!!

Jeg er som kjent alt for glad i jula, jeg elsker simpelthen alt som har med førjulstid, julaften og romjulstid å gjøre. For meg starter jula den 1. desember. Da bruker jeg hele adventstida på å kose meg. Julebrus, julekaker, mandariner, julegodter, adventskalender, jule-tv, lista er milelang!! Siden vi er i oktober tenker jeg at nå kan jeg faktisk dele min juleglede med dere som er så søte at dere leser denne bloggen innimellom. Noen av dere syns kanskje jeg er tidlig ute, men jul for meg er så herlig at det nærmest gjør fysisk vondt inni hjertet mitt fordi jeg gleder meg så innmari.

1 måned og 29 dager igjen nå! :)


Dette er ting jeg forbinner meg jul, og som gjør meg veldig glad når jeg tenker på det:
I tillegg er selvfølgelig kjæresten, venner og familie kjempeviktig i jula. Dette er den fineste tida i året for min del, og den liker jeg å dele med de jeg er glad i :)

Er du like julegal som meg?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar