fredag 7. juni 2013

Gull ♥

De to slitsomme dagene er long gone, Emma var eksemplarisk i går og har vært det så langt i dag. La hu i vogna i sta, hu prata og leka i 5 minutt, og så - tyssnad. Der ligger hu og sover, og det er sjelden jeg kjenner så mye på følelsene jeg har for den klompen der, som når hun sover. Det finnes ingenting mer nydelig enn en baby som sover, og selvfølgelig er vår baby finest ♥

Derfor; et knippe bilder av Emma! Det er stort sett mobilen som er innen rekkevidde når man skal ta bilder av sjarmtrollet, og tar jeg fram speilrefleksen skal hu bare ta det og spise på det, og det blir det ikke fine bilder av. Så, dårlig kvalitet på bildene, men motivet er det ingenting å si på :)








post signature

2 kommentarer:

  1. Så blid jente! ��Jeg gleder meg til å hilse på den 6. juli.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hu er stort sett blid :) Gleder oss til bestefarbesøk i juli!

      Slett