fredag 14. juni 2013

Fornying

Nå har jeg nettopp kommet inn fra regnværet - etter en tur på Plantasjen for å kjøpe ny seng til Beira, ble det på merksnodig med både blomster og blomsterjord hjem. Jeg skjønner ikke hvordan det har gått til, men bilen var stappfull av både det ene og det andre. Til mitt forsvar så var det 50% på hundesenger, så jeg sparte jo penger også. Kremt. Det er hvert fall den logikken Einar bruker når han kjøper noe til bilen...

I tillegg til nye planter har jeg bestemt at terassen må få noen nye hagemøbler. Terassen er jo ikke så stor, så en eventuell sittegruppe må være liten. Ikke vil vi bruke mye penger på det heller, så valget har falt på denne fra IKEA

HÄRMANÖ Hagemøbelgruppe IKEA
Härmanö fra IKEA, kr 1750 med IKEA Family rabatt

Tror jeg må dra rompa mi oppover i morgen tidlig, forrige onsdag var de nemlig utsolgt. Tror den vil bli fin på terassen, passer bedre enn det vi hadde i fjor + at det fra i fjor har begynt å sprekke opp, flise og knaker når vi sitter i det. (Den som våger si noe om tunge romper får en uninvite til bryllupet ;) )


Da er det bare å si god helg! Hvis jeg får tak i hagemøblene i morgen og været viser seg fra en noen lunde ok side - så skal jeg ta noen bilder å vise frem herligheten.


post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar