mandag 10. juni 2013

Det planlegges!

Er kjolen passe? Jeg må huske å bestille stryking! Einar må har skjorte og sko. Einar må huske å hente dressen fra rens! Tenk om musikeren ikke kommer i prøvevielsen? Hvordan skal jeg ha håret? Vi må huske å hente kaka!



...

Sånn høres hodet mitt ut når jeg legger meg om kvelden. Det rett og slett surrer! Men, nå er det like før. Det er snakk om tre uker og fem dager. Tre uker og fem dager! Jeg ble litt dårlig jeg nå.

Nuvel, vi er i rute. Det meste er på plass og det som ikke er på plass har vi kontroll på. Jeg skal bli en svært lykkelig sjel når vi får nøkkelen til lokalet og kan begynne med dekorering og plassering. Målet er å være 100% ferdig fredagen i forveien, slik at vi kan senke skuldrene og kun tenke på neste dag. Så langt tror jeg vi har blitt enig om at Emma sover på hotellet (kanskje sammen med dere Oda?) natt til bryllupsdagen. Jeg og Einar må prøve å få så mye søvn som mulig og da må vi la noen andre ta Emma. Så, på selve dagen så kommer Emma inn til meg og får på seg klærne sine og pynten sin (note to self: dette gjøres max fem minutt før avreise grunnet gulping!) og kjøres oppover av Oda og Hieu. Så er det bare å roe nervene og ungå og kaste opp, før pappa kjører meg i 6-serien til gården. Ikke alle som har blitt fulgt til "alters" via en låvebru :)

Uansett: det ligger informasjon om veibeskrivelse og kart til lokalet på bryllupsbloggen. Løp og les!



post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar