lørdag 3. november 2012

Snakker om "billig" lykke!

Når du tror du ikke har plass til mer kjærlighet i hjertet ditt....

For en skjønnhet!

...så får du deg en tørketrommel! ♥

Håndduker, sengetøy og to dunputer har så langt fått tatt turen innom Tore Trommel. Nydelig! Den skal egentlig stå oppå vaskemaskinen, men med en gravid Mina og en øyeoperert Einar må vi fri til slekt/venner/postmannen for å få hjelp med det, sånn etter hvert. Enn så lenge tørker den fiiint der den står (det er bare litt trangt om plassen på do...).

Jeg er gått i ryddemodus igjen, og nå er det klær og klesskap til meg og mannen som må fikses. I dag har det gått med sikkert en hel time med "Finn to like" i sokkeskuffen til Einar. Jeg har endel gravidklær som ganske enkelt ikke passer lenger, og som jeg lengter etter å få ut av skapet. Til gjengjeld har jeg diverse "normale" klær som ble pakket vekk i vår, som nå skal få komme inn i varmen igjen. Med en vektøkning på totalt 7 kilo i svangerskapet, har jeg et håp om at veien tilbake inn i klærne ikke er så lang. Jeg skal ærlig innrømme at jeg gleder meg til babymagen er borte, gravidklærne pakket bort (brent?) og kroppen min er bare min sin igjen. Sukk! 3 uker til termin, og i verste fall 4 uker og 5 dager til igangsettingsdato. Jeg har tro på at det ikke går så langt som til igangsetting, men man vet jo aldri :)

God lørdag fra meg og Tore Trommel!


post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar