torsdag 15. november 2012

Magebilder uke 39

Advarsel: egotrip deluxe!

I dag er jeg, ifølge jordmor sin regnemåte, i uke 39. Magen er stor, jeg har til og med fått noen strekkmerker i løpet av den siste uka. Ingenting tyder på at babyen har tenkt å komme enda, men siden det er helt bingo når hun dukker opp, ville vi forevige magen mens vi fortsatt har mulighet. Tanken er å ha noen okei bilder å lime inn i albumet hennes. Jeg syns mange av bildene ble fine, jeg :) Her er de tre jeg liker best.





Det blir kjemperart å se kroppen min etterpå! Gleder meg veldig, men tror jeg på sett og vis kommer til å savne magen også. Den er liksom bare der, jeg stryker på den og holder på den hele tiden. Vil tro behovet for å ha babyen inntil meg vil være stort, hun har jo vært en del av meg i mange, mange måneder.

På mandag er det 40 ukers kontroll. Siste kontroll hos jordmor, før eventuell overtidskontroll på sykehuset. Einar mener det kommer til å skje noe i helgen, mens jeg for min del begynner og innstille meg på overtid. Har fått for meg 27. november. Vi får se :)

Det var dagens show off :P Nå er det leggetid her i huset. Hver morgen håper man liksom på å våkne med antydning til rier eller fødsel. Èn ting er sikkert - om ikke mange dagene er det en realitet, og det kommer til å bli spennende! Jeg oppdaterer nok her etter timen på mandag.

Ha en flott torsdag!


post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar