onsdag 23. mai 2012

Vogn må man ha?

Jeg er all for planlegging. Jeg lager gjerne lister på listene mine, og syns det er topp med alt som er unnagjort.
Å kjøpe barnevogn når man er fjorten og en halv uke på vei, er kanskje litt tidlig? :P

Vel, jeg har bestemt med for hvilke barnevogn jeg ville ha for lenge siden. Vi får november baby, og det betyr trilletur i snøføyka med rottweiler i bånd. Da må man ha en god og stødig vogn, med skikkelig hjul. Derfor:


Simo kombivogn! Dette er en kombinert bag- og sportsvogn. Bagen du ser oppi løftes enkelt ut, hvilket er supert når man bor i andre etasje. Vognen kan brukes til barnet er 3-4 år. Det er god plass til voksipose, og med tanken på lengden til den kommende far er det en fordel at bagen er ekstra lang. Dessuten er vogna høyere enn andre vogner hvilket også er en fordel for de langbeinte. Hihi.

Saken er den, at jeg kom over nettopp en slik vogn på finn.no i dag. Den står i Steinkjer, og er kun 8 måneder gammel. Vi sendte et vennepar fra Steinkjer for å se på den, og vognen var så godt som ubrukt! Det var knapt nok slitasje på dekkene. Utrolig! Så, da slo vi til. Venneparet vårt tar vare på den til mandag, og da setter vi snuten mot Steinkjer. Med vogna fulgte regntrekk og koppholder. -Vogn pluss ekstrautstyr ville lett kosta 9000 ny. Nå gir vi 3500 kr for alt sammen! Jeg elsker å spare penger!! :D


Da er altså vogn og sprinkelseng i boks. Greit å spre disse kostnadene litt utover, det koster liksom litt dette her ;)

Ha en superduper onsdag!


post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar