fredag 11. mai 2012

Ut i finværet!

Nå har det gått en stund siden forrige blogginnlegg. Det er så mye som skjer for tiden, så jeg finner ikke tida eller orke til å skrive så mye. Bloggen har fått seg en liten oppfriskning også, det trengs når våren kommer! Pip pip'ene er til ære for deg pappa ;)

I går hadde vi så utrolig fint vær her i Trondheim, så etter vi hadde vært på Brilleland og bestilt nye briller til Einar, bestemte vi oss for å tusle opp til bunkerne som ligger oppe ved Øvre Leirfoss. Det er så herlig å bevege seg inn i skogen, og allikevel være i byen. Jo lenger inn vi kom, ble det mer og mer fuglekvitter. Beira var en eneste stor klomp med lykke - hun elsker den turen der. Vi har faktisk et ganske rikt dyreliv i Trondheim, tro det eller ei, så Beira er på tokt når vi er i skogen.



Vi har nok av bever boende ved Nidelva hvert fall. Det var massevis med trær som lå velta
på kryss og tvers overalt langs med elva. Beira var i fyr og flamme, ukjente lukter er alfa omega! 

 Beira er en sniknusser, og mamma'n er akkurat passe nussbar :)

I dag setter jeg snuten mot Oslo. Skal besøke lillesøster og ha en liten walk down memory lane på tirsdag - da spiller nemlig Backstreet Boys og NKOTB i Spektrum. Jeg er stygt redd for at jeg kommer til å grine når jeg ser Nick Carter :D Haha. Gode, gamle minner! Jeg var en over middels gal fan av BSB, rommet var tapetsert med plakater og artikler. Jeg husker jeg gråt meg i søvn den natta Brian ble hjerteoperert. Hjelpes! En annen del av turen er jo å få være sammen med lillesøster Oda, hun gleder seg så veldig til å bli tante! Ja, for det bor jo faktisk noen inne i magen min, jeg har ikke bare blitt tjukk ;P Det kan det skrives mer om siden, nå må jeg rydde og pakke slik at jeg kan nyte de siste timene sammen med kjæresten når han kommer hjem.

God helg!


post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar