onsdag 23. mai 2012

Ting man må ha

Tjohopp! Det er SOMMER i trønderland, og det var søren meg på tide! I går hadde vi nærmere 25 grader, og det er meldt enda varmere i dag. Det kan vi like! Saken er, at ettersom mini i magen blir større vokser også andre deler av kroppen... Merkelig nok veier jeg fortsatt 1 kg mindre enn jeg gjorde da jeg ble gravid (0,5 kgpå kvelden, 1 kg på morgenen), men like fullt passer ikke klærne mine lenger. Så, i går satte jeg kursen mot City Syd sammen med en noe motvillig Einar. Han trengte ny bukse og skjorte, jeg trengte...vel, ALT! 1 time senere var vi ferdig, flere plagg rikere.

Vi reiser bort i helga og skal blant annet på spa, det betyr at man må ha bikini. Jeg fant denne på H&M, den sitter perfekt og er faktisk ganske behagelig og ha på.
Lørdag skal vi spise på hotellet, sammen med alle de andre vi resier med. Da må man ha kjole. Fant en vamvittig søt kjole på H&M også, beige/grå med små, hvite prikker og et lyserosa belte i livet. Kjempeskjønn! Den hang fortsatt på et stativ med klær som ikke var blitt hengt ut i butikken enda, men jeg klarte og karre til meg en. Hurra! Ser at de ikke hr fått den inn i nettbutikken enda heller, så kanskje jeg har vært ekstra tidlig ute? :)

En annen herlighet som er klikka hjem til postkassa mi, er denne:


Herlig sommerkjole! God plass til magen ;) Den kommer vel i postkassa om en ukes tid tenker jeg.

Det var dagens innlegg, jeg lurer på om jeg kanskje må avspasere en time eller to i dag - det er jo så fint vær! Man skal vel ikke sitte inne foran en PC da?



post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar