torsdag 3. mai 2012

Spørsmålstegn

Hva i alle verdens land og rike er det her!? Det vil si, jeg vet at H&M kaller det en badedrakt, men det kan de da virkelig ikke mene? Den er jo helt forferdelig. Den er stygg, gyselig, lite flatterende og enormt glorete. Er det noen som bestiller dette her?! Jeg kan ikke tenke meg en kropp som blir fin i noe sånt. Glidelåsene i gull kroner hele det fargesprakende makkverket av et plagg. Jeg gir meg ende over jeg, dette må være noe av det merkeligste jeg har sett i H&M sin kolleksjon. Jeg håper nesten jeg møter et menneske på en eller annen strand ikledd denne saken her, da snakker vi mangel på gangsyn og smak. Gratulerer til H&M, dette var HÆSLI!


post signature

1 kommentar:

  1. Haha!
    Så det nettopp! :D Jeg bestilte det med en gang selvfølgelig! :)

    SvarSlett