onsdag 7. desember 2011

Mukluk much?

Stikker en kjapp tur innom for å si hallo! For første gang på tre døgn klarer jeg å sitte foran pc-skjermen. Hodepine i intet mindre enn tre døgn er vanvittig kjedelig og ikke minst vondt. Jeg har ikke orket å ha på lys, jeg har ikke orket å se tv eller sitte med pc'en, og jeg har heller ikke hatt mulighet til å lese bøker. Boring! Jeg har fått svar på MR-undersøkelsen, og det viser seg at jeg har en  stor polypp i venstre bihule kinn. Dette er altså rota til alt hodevondt, og forklarer hvorfor migrenemedisin og vanlig smertestillende ikke fungerer. Morosamt! Vel, de har endelig funnet ut av det hvert fall :)

Forresten, jeg har kjøpt meg nye sko :D Einar er visst nok lei av å høre at UGGs'ene mine ikke egner seg som vintersko, selv om argumentet for å kjøpe de var at jeg trengte vintersko. Så jeg følte jeg måtte ta ansvar og kjøpe noen skikkelig vintersko.

Say hello to my new Timberland Mukluks :D Mine er mørkebrune og i størrelse 36.

Lenge leve Ellos og 40% rabatt. Disse er til vanlig alt for dyre for lommeboka mi, men med rabattan syns jeg så definitivt de var verdt prisen. Gode og varme, og ikke minst høye! Nå som det snør som et lite uvær ute, må man ha litt høyde på skoen! Jippi :)

Nå skal jeg finne senga. Sov godt! :)


post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar