torsdag 29. desember 2011

Kos!

Ah, herlige juleferie! Finnes det bedre? Jeg elsker å ha fri. Jeg kunne helt fint gjort meg som arbeidsløs mangemillionær. Jeg skulle ikke hatt problemer med å få tida til å gå. Jobba litt frivillig her og der, sikkert med hunder og omplassering, også bare kosa meg resten av tida. Deilig!

I dag har jeg selskap av Roy Kahn og resten av Kamelot. Herr Carlsberg har også joina og tatt med seg noen kompiser.


Sånne kvelder er det sjelden jeg har, men i dag frista det veldig!

Jeg og Einar har vært på en liten runde i dag, vi har nemlig bestemt oss for å pusse opp loftetasjen. Vi har jo som de fleste nå vet bestemt oss for å utsette bryllupet et år. Det er mange grunner til det for så vidt, og jeg tror det blir med rett og gjøre det sånn. Det ble for mye styr rundt det, så vi venter til juli 2013 :) Så, da blir det plass i økonomien til en aldri så liten oppussing. Gleder meg til å få litt mer helhet i leiligheta!

Det blir panelplater på veggene i trappegangen og trappa blir hvit med hvitolja trappetrinn. På loftstua og på soverommet blir det gips på alle veggene med untak av veggen bak senga vår - der blir det rund plank som blir beisa i drivvedbeis, så det gir et litt lafta uttrykk. Det blir også tapet på den lengste veggen på loftstua og nye møbler. Æ GLÆR MÆ! Jeg fikk jo slipemaskin av Einar til jul (tusten takk!) så jeg skal gyve løs på trappa utpå nyåret. Skal ta litt bilder før vi starter og under prosessen, slik at dere kan sammenligne resulatet mot hvordan det er i dag ;)

Det er flere gode nyheter på lager, men jeg venter med dem til i morgen. -Nei, jeg er ikke gravid, pappa! Hehe. Sist jeg snakket om gode nyheter på denne bloggen var min far hellig overbevist om at det var barn på gang, så det må vel bare avskreftes først som sist.

Nå skal jeg tilbake til Roy og Carlsberg, mens jeg venter på at min fine bartekjæreste kommer hjem.



Ha en superduper torsdagskveld! Det har jeg! :D



post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar