tirsdag 27. desember 2011

Jul på Toten

Vi satte kursen mot Toten klokka 12 på lille julaften. I ny bil er det null problem å gå løs på Dovrefjell :)



Det er alltid så fint over Dovre!

Slik så det ut over Dombås da vi var på vei ned fra Dovrefjell. Stilig? :)

Vi kjørte imidlertid inn i ruskeværet, og sola forsvant idet vi passerte Dombås.

Julaften besto stort sett av pysj og juleTV. Dette var Einar sin første jul på Toten, og det var så innmari koselig å ha han med :) Kjekk mann i ny dress!

Bestemor og bestefar. Og linselus Beira...

Beira er ikke nøye på hvorvidt hu er i veien eller ikke...

Haha. Jeg ler meg skakk av det bilde her! Lillesøstrene mine, Oda og Inga :)

Jeg og Einar tok ansvar da vi ankom på lille julaften - treet var pynta ca en time etter vi ankom ;) Sjekke alle pakkene!

Straks klart for julemiddag. Det gledes!

Matvraket lukter ribbe = lykke!

Jeg hadde selvfølgelig ikke tid til å ta bilder under selve gaveåpninga, men disse to var hvert fall fornøyd.

Beira fikk åpne den første gaven - oksemuskel type 1 meter lang...

Jula gikk fort i år også. Nå er vi tilbake i Trondheim og prøver å komme på plass. Det gjenstår å rydde og fikse litt, men så langt har jeg ikke klart å komme meg ut av sofaen. Einar skulle ha fri i dag, men ble kalt inn til jobbing stakkar. Han skal på julemiddag med kompiser i kveld, så han var ganske fortvila da han styrta ut døra klokka 11 i mårrest. Håper det er fort å fikse, slik at han rekke middagen sin!

Jeg for min del leker med tanken på å ta meg en tur på Ikea - har så veldig lyst til å bytte frontene på kjøkkenet, de er så lite vakre! Nye fronter og nye skuffer kommer seg på ca 3000 kr. Huff, det er noe med de pengene... Dessuten er det en liten ministorm på gang ute, så det spørs om jeg holder fortet her hjemme. Vi får se :)

Ha en fortsatt super juleferie!



post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar