tirsdag 2. november 2010

Update

Vi fikk gjort enormt mye forrige uke, takket være god hjelp fra slekt og venner :) Det er fortsatt litt som gjenstår, men jeg syns vi har vært flinke. Vi kommer allikevel til å utsette flyttinga en uke, altså vi flytter inn helga 12. - 15. november og ikke til helga som kommer. Alt av sparkling, pussing og maling gjenstår, samt at gangen skal få varmekabel og fliser, listverk skal opp og hele leiligheta må vaskes grundig! Vi har endel planer ellers denne uka også, så da er det greit å ikke stresse.
  • Tirsdag kommer maleren på befaring
  • Onsdag skal jeg først på trening så  skal vi på middag hos søskenbarnet til Einar
  • Fredag skal vi på innflyttingsfest til et vennepar
  • Lørdag skal vi levere vekk Eddy (ja, bilen min er solgt og jeg vil absolutt ikke snakke om det!!) også skal vi på middag hos et vennepar av oss på kvelden
  • Søndag er det serieslutt i Tippeligaen og gullet skal deles ut til troillungan ;D Hehe.
Mange planer da altså, så vi får småpusle litt i leiligheta fram til det braker løs neste helg :) Ha en fin uke alle sammen!

post signature

2 kommentarer:

  1. Ikke før vi er helt ferdig ;) Om et par uker tenker jeg det kommer bilder, med nye møbler og det hele!

    SvarSlett