torsdag 18. november 2010

Good morning

Det er fortsatt alt for tidlig på mårran, men det er torsdag så jeg er opplagt og klar for en ny dag :)
I går var jeg på Zumba og sleit meg gjennom hopp og sprett, Gud bedre den treninga er tøff for kondisen! Innmari moro er det og, får virkelig dansa ut litt energi. Må booke neste onsdag også.

For oppussinga sin del står vi på stedet hvil for malern vår har fått influensa. All maling gjenstår og siden vi skal ha sånn fancy overgang fra tak til vegg, uten listverk, så er det lite poeng i at vi prøver å gjøre det selv. Forhåpentligvis er han frisk nok til å ta turen i kveld, og får malt første strøket i taket. Målet vårt er at alt er ferdigmalt til søndag og at snekkern får på alt av listverk til onsdag. Da kommer nemlig den nye sofaen +  et nytt bilde vi har kjøpt til å ha på veggen over den. Gleder meg masse til å vise dere bilde, det er bare så utrolig fint :)

Vi får dessuten fint besøk fra Oslo - Oda og kjæresten tar turen oppover for å tilbringe første søndag i advent sammen med oss. Det syns jeg er kjempekos for både jeg og Oda er over middels glad i jula :) Gleder meg ordentlig mye til å vise de den nye leiligheta og! Så fra onsdag - fredag blir det ryddings og storvask på meg!

Det var bare en kjapp oppdatering før jeg skal ta fatt på dagen. Vi har nemlig en liten gjest som skal bo hos oss i helga, skal legge ut bilder i kveld jeg :) Det er verdens søteste gjest, så bare gled dere! :D

Ha en fin dag!

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar