søndag 3. oktober 2010

Weekend at Bernie's

Dette har egentlig vært ei ganske lang helg. Det er nok fordi vi har fyllt den med så mye rart.

På fredag hadde jeg første dag i "ny" jobb - det vil si, jeg har byttet avdeling og skal jobbe på en litt annen måte enn jeg har gjort frem til nå. Det blir nye folk å forholde seg til og nye arbeidsoppgaver å lære seg. Jeg jobber også i en annen etasje, så det kjennes egentlig ut som en helt ny jobb. Jeg hadde egentlig tenkt at dette skulle foregå i stillhet, siden jeg allikevel kommer til å se igjen alle de jeg har jobbet med til nå, men det var de ikke enig. Et par av kollegaene mine hadde nemlig samlet inn til avskjedsgave :) Snille, gode folk! Det blir kjemperart å ikke sitte sammen med de mer. Blanda følelser det her kjenner jeg.

Jeg fikk i hvert fall det supersøte kortet her + gavekort på Cecilia.


Tusen takk :D

På kvelden var jeg ute med flere av folka fra jobben for å feire et prosjekt det er blitt jobbet lenge med å avslutte. Vi spiste en herlig 3-retters på To Rom og Kjøkken, og satt der resten av kvelden og bare prata og drakk .Kjempetrivelig :) Jeg kasta inn håndkle kl 1, og dro hjem til kjæresten og Beiraklomp. Heldiggris vettu!


Lørdag hadde vi planer med Kristin, som er samboeren til en kollega av Einar. Hun eier en hest som står like i nærheten av der vi leier nå. Det var derfor duket for at denne dama her:


Skulle møte den karen her:


Det ble mye piping, bjeffing og kaving. Beira syns hesten var fin og var nysgjerrig på han, men han var nok litt for stor. Hesten var forøvrig kjempeflink og rolig, han kikka bare dumt på Beira der hu hoppa og spratt og brukte kjeft. Hehe. Plutselig sier Einar "Æ har helt glemt at æ e allergisk mot hest æ." og i løpet av 10 min var det ene øyet hans dobbelt så stort som det pleier å være. Vi hasta hjem og han fikk tatt allergimedisin og da gikk det heldigvis over.

Spisebordet og stolene ble også henta i går, og de står nå trygt plassert hos svigers. En rolig lørdag ble til masse kaos. Hehe. Sånn er det noen ganger. I dag er det rydde- og vaskedag. Det er akkurat passe rotete og støvete her nå, så det må vi gjøre noe med. Einar er hos en kollega og hjelper til med no oppussing, så jeg skal prøve å bli ferdig til han kommer hjem.

Da har jeg bare en siste ting igjen å si: det er kun 56 dager igjen til 1. søndag i advent! :D Hurra!



post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar