tirsdag 19. oktober 2010

Dagene flyr

Jeg hadde planer om å skrive et langt innlegg med masse bilder, men bildeopplasteren fungerer ikke.
Det er faktisk en hel uke siden jeg skrev noe sist så derfor får det bli en liten oppdatering uten bilder og med litt for mye tekst. Det har nemlig skjedd litt forskjellig i det siste, så jeg må bare gi noen små stikkord hvert fall :)

Forrige mandag takka mobilen min for seg, den syntes tydeligvis at den hadde furfilled its purpose her på jorden. Jeg har derfor gått til innkjøp av en ny - HTC Desire of course, siden alle snakker så varmt om den. Her kan jeg ha Spotify, koble meg på mailen og faktisk ha en mobil som fungerer. Deilich!

Søndag hadde Tilde bursdag, hun ble 1 helt år :) Var så fin i den hjemmesydde kjolen sin. Har aldri sett en unge få så mange og fine gaver før. Tilde er en liten heldiggris. Hihi. Av meg og onkelen sin fikk hun en BMW sparkebil, type sånn man kan sitte på og sparke fra med beina. Gjett hvem sin idè det var da? ;) Bilen var skikkelig tøff og Tilde glisa fra øre til øre mens hun da "brrrrrrr". Søtest!

Mandag var vi en tur i nyleiligheta og kikka. Vi tok noen mål og planla oppussinga litt. Leiligheta var mye mindre enn jeg husket, men den kommer til å bli kjempefin og koselig. Klør i fingra etter å begynne! Vi er veldig takknemlig for at vi har hatt en plass og bo mens vi ventet, og folkene vi leier hos er kjempetrivelige og leiligheta er mer enn god nok, men; nå merker vi at det holder. Vi vil bare komme oss på plass og ha tingene våre samlet på en plass og ikke pappesker rundt omkring i Trondheim by. Bare noen uker igjen nå altså, 18 dager for å være nøyaktig. Kommer til å gå fort :)

I dag snør det i Klæbu. O' hellige julestemning, stig på :D Jeg blir helt tullerusk av julestemning og juleglede jeg altså. Jeg og Therese snakker masse om julepynt og juleglede på jobb, og det er jo faktisk bare fem og en halv uke til første søndag i advent. Med oppussing, hund og 100% jobb kommer dagene til å fly! Det er noe helt eget med å pynte til jul - sette på julemusikk, tenne røkelse og julelys og bare kose seg med å dekorere. Det er kanskje noe av det fineste jeg vet om. Det blir nok et minijuleverksted hjemme i nyleiligheta samt en bakedag. Så masse å glede seg til :)

Dette ble enda et kjedelig innlegg fullt av mange ord, men jeg skal komme sterkere tilbake med bilder av både tapeten vi har valg, fargene og hvordan oppussingen går.

Ha en flott tirsdag, i morgen er vi halvveis i uke 42 ;)


post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar