søndag 10. oktober 2010

Sunday people

Jeg er veldig glad i søndager. Det er den ultimate slapp-dagen i uka. Man har på en måte lov til å sitte på rompa uten å gjøre noe, og man trenger ikke ha dårlig samvittighet for det. I dag har i hvert fall vært en slapp dag. Jeg var hjemme fra jobb på fredag med migrene, jeg er dritlei av hele migreneopplegget. Medisinen min fungerte ikke, så det ble en lang dag med mye hodepine... Hver gang jeg får migrene blir jeg utrolig kvalm og jeg ser dårlig fordi migrenen påvirker synet. Det er stort sett venstresida mi som påvirkes - det prikker i ansiktet og armen, det dunker over øyet og jeg ser uklart som om jeg er under vann. Kjempetrasig veldig vondt faktisk. Stort sett fungerer medisinen min, så lenge jeg tar den og legger meg rett ut i senga og har det helt stille rundt meg. Da går jeg stort sett i koma og blir borte et par timer, Einar har visst flere ganger prøvd å få kontakt med meg, men jeg er helt ute. Når jeg våkner er den som regel borte og jeg kjenner med ti kilo lettere. På fredag skjedde ikke det, og da ble det en forferdelig lang og slitsom dag. Men, nok om det...

På lørdag var jeg en snartur på Solsiden og kjøpte litt julegaver faktisk :D Det var stor stas skal jeg si dere! Jeg begynner å ha de fleste julegavene klare, så nå er det bare å spre innkjøpene utover de neste månedene så jeg slipper å bli blakk som ei kjørkjerotte (skrives det slik?) i desember. På kvelden skulle vi til Øyvind og Heida, en kollega av Einar og samboeren, og spise middag. Det var kjempekoselig og det ble et par øl mer enn det som var planen. Det straffes man for i dag kjenner jeg, men men... Arti var det hvert fall :D

 Jeg hadde ny dongriskjorte

 Øyvind spilte gitar

Og Heidi var stolt kjæreste :)


Det blir dårlige bilder med mobilen, men vi har en plan om å kjøpe speilreflesk etter hvert ;)
Nå skal jeg overtale Einar til å reise på butikken og kjøpe Cola, det blir nok en liten utfordring.


post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar