onsdag 13. oktober 2010

Uke 41

Så langt har denne uka vært svært så innholdsrik.

Mandag var jeg på trening, 30 min med pilates. Det var harde 30 minutter du! Instruktøren kjente meg igjen fra andre timer, så hun bestemte seg tydeligvis for å kjøre meg litt hardt. "Samle beina!, Nei, V-form!, Pust! Rolig ned, ikke dett ned!" Herre min hatt jeg ble sliten! Veldig deilig da, men er forsatt støl i magen og arma.

Tirsdag var jeg på kino med Therese. Vi hadde bestemt oss for å ta en mini girls night out, så vi tok en tur på Ni Muser før vi tusla bort til Prinsen kino. Vi så denne filmen her


Kort fortalt omhandler det en fyr som blir levende begravd i ei kiste mens han er på oppdrag i Irak. I 90 minutter følger vi han og hvordan han desperat prøver å komme seg ut. Han har en mobil med lavt batterinivå, en lighter, to glow sticks, en defekt lommelykt og en kniv. Ryan Reynolds spiller hovedrollen og han spiller faktisk veldig godt. Filmen har fått masse gode kritikker så jeg gleda meg faktisk veldig, men jeg ble skuffa og irritert når vi kom til slutten. Jeg skal ikke ødelegge for noen som kanskje ønsker å se den, men for min del ble det skuff. Therese og jeg kikka bare dumt på hverandre og sa "Seriøst? Ende den sånn?" så vi var nå begge enig om at det kunne vært bedre. Men, kjempedeilig å komme seg ut litt da :)

I dag har Beira-trollet vært hos dyrlegen. Hun har fortsatt infeksjon i øret sitt stakkar, så vi tok nok en tur til doktor Dyrego. Denne gangen brukte vi en annen dyrlege for vi føler ikke vi får god nok hjelp det første stedet vi var, og det lønna seg virkelig. Dyrlegen vi møtte på Heimdal Dyreklinikk var kjempeflink, forklarte oss hva infeksjonen skyldtes og var i det hele tatt veldig hyggelig. Siden første gang Beira ble behandla for øreinfeksjon har hun hatt panikk for dyrleger, så vi måtte dessverre dope henne ned for å få tatt prøver og behandle henne. Nå ligger hun som et slakt på gulvet stakkar, men hun er hvert fall behandla, vaksinert og dyrlegen lytta på hjertet hennes og bekreftet at alt var i orden med gullet vårt :)


Vakker? ;D Hihi.

Resten av kvelden skal det slappes av. Vi fikk bekreftet i helga at vi overtar leiligheta neste helg, så etter det blir det lite avslapping. Blir så deilig når vi er ferdig :D

Ha en fortsatt fin lille-lørdag!

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar