mandag 27. juli 2009

Ukeplaner?

Mandag: rydde, støvtørke, støvsuge og vaske til pappa og Anne kommer på besøk.
Tirsdag: Møte pappa og Anne, samt tilbringe litt kvalitetstid med min kjære før han reiser ifra meg... :( Oh noo!
Onsdag: Einar reiser til Tyskland. Jeg har siste dag på jobben før ferien! :D Wohoo!
Torsdag: Pappa og Anne reiser hjem. Ellers slappe av å nyte at det er ferie :)
Fredag: Kooooose meg glugg ihjel med Twilight-film, altså den første, må finne ut hva alle maser sånn om. Har en liten følelse av at jeg blir hekta, siden vampyrer er litt for fascinerende for min del!

Resten av helga tar vi som det kommer :) Det som er så flott med ferie!!

Btw (som vi pleide å skrive på mIRC) jeg og Einar har bestemt oss for at vi skal skaffe oss hund :D Har jo tenkt på det lenge, men nå er vi helt sikre. Vi flytter jo uansett til noe større iløpet av et års tid, og det går fint å ha en hund i leiligheta fram til da. Så nå er det bare å finne den perfekte hunden (rottweiler selvfølgelig) og hente det nyyydelig nurket når vi kommer tilbake fra Dublin :D Så, det blir mitt lille prosjekt i ferien :)

Hvordan kan noen syns at det her er stygge hunder?

2 kommentarer:

  1. Nei, de er i allefall fine som valper... Bittelitt skumle når de blir store kanskje men :P

    SvarSlett
  2. De er ikke skumle, bare skikkelig tøffe :D Også så kooosete da!

    SvarSlett