tirsdag 21. juli 2009

Hørte jeg matvrak??

Kjæresten til en venninne av meg sa en gang: "Å sje på Tone gå lenge uten mat e som å sje på en bil gå tom for besin."

Veldig bra sagt, og det passer ypperlig på meg og... Jeg har endel trøbbel med den søte magen min, så i morgen bærer det til sykehuset for å finne ut hva i svarte den krangler sånn for... Ikke at jeg skal brette ut sykdomshistorien min her, men for å få undersøkt magen min er jeg nødt til å faste!! Hoooly divah!! Jeg blir jo supersur hvis jeg ikke får mat, og i dag skal jeg altså gå matløs helt fra kl 13:00... Einar har allerede proklamert for meg at han kommer til å stikke bort i kveld, og kommer ikke tilbake før jeg har sovna. Ikke vekk en sovende bjørn sier jeg bare....

Imens drømmer jeg om burger på Sesam hvilket MÅ være VERDENS BESTE BURGER!!!

Ser du de øya eller?? Dette er ramme alvor skal jeg si deg! NAMMM!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar