onsdag 8. juli 2009

En liten tregost...

Ah, nå har jeg vært sløv til å blogge igjen.. Jeg er tilbake på jobb og det merkes, har tatt en liten power nap hver dag etter jobb, men det fører egentlig bare til at jeg blir trøtt og slapp og ikke orker å gjøre noe som helst.

I helga var jeg på Toten, en barndomsvenninne av meg gifta seg og da måtte jeg selvfølgelig stille. Var veldig koselig! Begge lillesøstrene mine var hjemme, og jeg fikk besøkt både pappa og tante + søskenbarn. Begge besteforeldrene tok seg en tur på fredag så nå har jeg fått en oppdatering på hvordan det står til med alle på Totenlandet :)

Nå venter jeg bare på ferie og Dublintur. Gleder meg så kjempemasse, tror jeg maser på Einar hver dag om hvor gøy det skal bli og nevner sikkert 10 ganger om dagen hvor lenge det er igjen til vi drar. Hvis du lurte så er det akkurat 4 uker, 6 dager og 8 timer til flyet går fra Værnes :D

I mellomtiden har jeg masse å glede meg til:
På søndag har jeg og Einar 3-årsdag, vi skal spise på Aisuma (selvfølgelig) på lørdag og bare kooose oss sammen :) Neste helg drar jeg og Einar til Toten. Vi skal på premiere til Harry Potter og Halvblodsprinsen fredag den 17. sammen Oda (søster) og kjøresten hennes Hieu. Det blir kanskje middag hos pappa på lørdag, og kanskje jeg klarer å lure med meg Einar på en badetur. Når vi kommer tilbake fra Toten er det bare 10 arbeidsdager igjen, så har jeg ferie! Juhuuu!

Nå skal jeg ta meg en etterlengta dusj, har kjøpt meg ny shampo, balsam og hårkur! ♥♥

Ha en riktig fin onsdag, helga er rett rundt hjørnet nå ;)

Totenlandskap med Mjøsa i bakgrunn

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar