onsdag 15. juli 2009

Sprekest!

Fytti grisen, jeg må ærlig innrømme at jeg har overraska meg sjøl.. Nei, det er ingen stor bragd å sykle til jobb, men med mine late innstilling de siste månedene hadde jeg egentlig ikke helt trua. Men, 2 dager på rad har jeg sykla og jeg ELSKER det! Det er så fin måte å våkne på og jeg har så god samvittighet når jeg legger meg om kvelden.

Det er 7 km fra oss til jobben, så jeg har faktisk sykle 2,8 mil de to siste daga. Må bare klare å fortsette den gode trenden.

Noen gode ideer for å holde motivasjonen oppe? :)

2 kommentarer:

  1. Du er flink! :)
    Belønningssystem? :P Du får noe du har lyst på i løpet av måneden, om du sykler til jobb mange dager?

    SvarSlett
  2. God idè! Også har jeg en "gulerot" da, men den blir det nok en stund før jeg får; når magen blir flat så får jeg hull i navlen igjen :) Men, hva kan jeg få i belønning da mener du?

    SvarSlett