søndag 19. juli 2009

Borte bra, men...

I helga har jeg og Einar vært på Toten. Kjørte ned kl 12 på fredag og kom ned ved 6-tida. På vei nedover ble vi forbikjørt av en motorsyklist, Einar kommenterte at han bomgirte og at kanskje han akkurat hadde henta sykkelen og derfor ikke kjent den skikkelig. 5-10 min senere møtte vi på litt kø ved en sving nede ved Hundorp, der hadde den samme motorsyklisten forsøkt å kjøre forbi en lastebil og kommet inn i sida på den... Noen deler av sykkelen lå på høyre side av veien, mens resten av sykkelen pluss sjåføren lå i grøta på venstre side :( Stakkar! Han kom heldigvis fra det med kun bruddskader.

På fredagskvelden var vi med Oda og Hieu på kino, vi så Harry Potter og Halvblodsprinsen. Den var kanskje littegrann lang, og jeg syns det er litt mer stas når det er mye magi og trolldom, den filmen her var litt mer alvor og nesten litt samfunnskritisk. Men, arti å se da :)

På lørdag var vi på Gjøvik en tur, jeg ville ha ny veske etter at Balder (den nye kattungen til mamma) tissa på den andre veska mi. Også kom besteforeldrene mine på besøk. Bestemor Vika og bestemor Kapp fikk seg noen glass vin og ble vel ganske bra i form :P Hihi. Arti å se dem kose seg!

Lørdag kveld slappa vi av sammen med mamma, og i dag har vi altså kjørt hjemover til trønderhovedstaden. Nå venter 5 ny arbeidsdager før vi igjen kan ta helg. Snart ferie nå, heldisvig! :)

Har lagt ved noen bilder fra turen, landlig og fint på Toten ja!

Nurket:)
Balder sover
Utsikt over Mjøsa
Einar på trampoline
Meg på trampolina :D
Måtte rydde i gammelt rot på loftet
...mye rart man sparer på gitt :P
Også fikk vi regn hele turen hjem. Typisk!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar