tirsdag 7. april 2009

Nå har jeg vært treg igjen, men det har gått slag i slag i det siste og da glemmer jeg helt av den bloggen her. Nå sitter jeg å gleder meg til påskeferie, men det er et par dager med jobbing igjen først. Har nettopp vært på hyttetur til Valdres, onkel og tante sin hytte, med min kjære samboer Einar. Hadde helt nydelig vær og kosa oss masse :) Bestemor og bestefar hadde ordna med middag og fyrt opp til vi kom opp og de satt et par timer før de kjørte ned igjen. Kjempekos å se dem! Mamma tok en tur på lørdag, hadde med kjøttkaker, påskeeegg og blomster. Trivelig :) Blir litt trist jeg da, når jeg er så nærme hjemme, men allikevel ikke er hjemom og hiler på slkt og venner, derfor var det ekstra gøy å få besøk!

Påskeferien skal jeg bruke til å slappe av, lese gode bøker, se krim på TV og nyte kjæresten min. Gleder meg :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar