lørdag 18. april 2009

Deilig med helg!

I dag har vært en lang dag, på den bra måten. Jeg har rydda og vaska leiligheta vår mens Einar har vært flink og rydda boden. Han har også satt på sommerdekk på den nydelige bilen min, Eddy, hvilket gjorde han 10 ganger tøffere :D Etterpå dro vi å vaska bilen, så nå er han klar for fart og spenning i vårvarmen!

Einar er hos en kompis i kveld så jeg er alene hjemme. Selv om jeg er superglad i kjæresten min er det av og til herlig å ha leiligheten for seg selv! Den er nå full av levende lys og en stooor kopp te står på bordet. Lørdag er jo dagen for full fest og masse moro, men det er deilig å slappe av litt av og til og :) Reprisen på Criminal Minds begynner om 10 min, og jeg gleder meg masse. Syns den serien overgår C.S.I. glatt!! Mulig jeg kjører meg en tur ned til Barmuda etterpå for å møte Vibeke, men forløpig er sofaen alt for komfortabel til at det frister å bevege på seg.

Må bare legge ved et lite bilde av min elskede bil, han er så innmari gromm :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar