torsdag 23. april 2009

Bursdagsforberedelser...

På søndag fyller min kjære 24 år. Jeg har nettopp kommet hjem fra en heerlig shoppingrunde og har kjøpt masse fine gaver. I fjor ordna jeg med en stor overraskelsesfest for han; jeg lurte han ut av huset, fikk søstra hans til å henge opp en stor banner i døra som fører til stua, fikk alle kompisene til å samle seg hjemme hos oss og når vi kom hjem kom de stormende ut av soverommet og ropte GRATULERER MED DAGEN :D Fantastisk! Men dog, den er litt vanskelig å overgår... Så, i år har jeg fulgt "ønskelista" til Einar og gavene ble som følger:




Jeg har i tillegg bakt kake til i morgen for da kommer svigers, søstra til Einar + samboer og andre søstra + tantebarnet. Det blir med andre ord fullt hus og stormende jubel. Glasur og pynt kommer på kaka i morgen så jeg legger ut bilde av kaka da :)

Neste punkt på programmet er en stor kopp te, varme bagels og Criminal Minds.

God torsdagskveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar