lørdag 31. januar 2015

Lucky pig!

For et par helger siden rev vi samtlige vegger på det som opprinnelig skulle bli Lillebror sitt rom og skulle "bare" slenge nye plater på veggene og gips i taket. Emma skulle da få dette rommet også kunne vi pusse opp Lillebror sitt litt senere siden han allikevel blir boende inne hos oss en stund.

Nå har det seg slik at når man "skal bare" i oppussingsverden, får man seg ofte noen overraskelser. Oppussing av rommet blir noe mer omfattende og tidkrevende enn hva vi hadde håpet på og arbeidet faller på Einar. Da han hentet meg etter jobb i går lå det et brev og ventet på meg i forsete. Der fikk jeg tilbud om en natt på hotell, fra lørdag til søndag, slik at jeg kan sove ut og slappe av. Emma er hos svigers og Einar kan dermed bråke og hamre og banne, uten å forstyrre noen. Jeg er nemlig tilbake i dvalemodus og sover det jeg klarer mellom slagene. Så, her er jeg altså på hotell! For en luksus!! Slikt unner vi oss aldri og dette er virkelig noe som føres på gravid-kontoen; jeg trenger å hente meg inn, Einar trenger å få arbeidsro. Jeg er ekstremt heldig som har en så snill og hensynsfull mann, og at vi er i en posisjon hvor vi kan gjøre dette hvis vi ønsker.

Love you, Einarklomp! Du e FOR snill og god med mæ.💜

1 kommentar:

  1. så deilig mina:D regner med at du storkoste deg og sov masse. ikke lenge til termin nå;D

    SvarSlett