onsdag 29. mai 2013

Huskelister!

Men, først: Tjoho! Innlegg nr 500! Hmm.. Så er jeg ikke den mest aktive bloggeren, men dog :)

Etter lang soldag i Trondheim, hvor jeg og Emma stort sett har oppholdt oss ute, er det dags for en ekte sofakveld. Einar er ute og lufter barnet (les: BMW'en) for den blir så trist når en ikke får ut å strekke på bena. Forresten, tror dere ikke frekkasen har bytta ut forlovelsesfelgene sine!! Skulle tatt seg ut om jeg bytta ring. Det har jeg helt glemt å være grinete for, tror jeg må ta det i mårra :D

Altså, det er veldig mye å huske på i disse bryllupsdager. Jeg blir surrete i hodet av alt som må gjøres og fikses og sliter litt med å holde oversikt. Jeg har derfor tenkt å lage en huskeliste for bruden og en huskeliste for brudgommen. Dere som kjenner meg godt kjenner min store forkjærlighet for lister. Det hjelper veldig for å sortere tankene også kan man faktisk med dette sjekke hva som gjenstår og ikke. For å si det slik: min liste er komplett, Einar sin - not so much... Det er ikke akkurat mark i rompa på den sjelen der. 5,5 uke til bryllup er gooood tid. Viktig å ikke stresse. Og, ja, dette stresser meg opp enda mer :P


Huskeliste for bruden
Forlover
★ Overnatting natt til bryllupet
★ Brudekjole
★ Sko, smykker, strømper, slør, strømpebånd, etc.
★ Sminke - før bryllupet og underveis
★ Hår
★ Manikyr (og pedikyr?)
★ Eventuell spray tan/solarium/selvbruning
★ Undertøy
★ Brudebukett
★ Morgengave
★ "Emergency kit" - veske med ekstra (lave) sko, sminke, hårspray, hodepinetabletter, etc.
★ Klær til Emma 

NB! Husk å pakke bagen for to overnattinger! Natta i forveien og bryllupsnatta.


Huskeliste for brudgom
★ Forlover
Dress, skjorte, slips/sløyfe
Sko
★ Hår
Undertøy (ikke lov med slitne boxere og hullete sokker ;) )
Morgengave
Pynt til bilen

NB! Husk å pakke bag for overnatting!




post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar