fredag 17. mai 2013

17. mai

Da er 17. mai feiring vel overstått. Emma sin første feiring :)

Vi har hatt så fint vær som vi kunne fått rett og slett. 25 varmegrader og strålende sol. Jeg hadde litt lyst til å kjøpe bunad til Emma, men slo det fra meg når jeg så værmeldinga. Det er jeg veldig glad for, for aldri i verden som jeg hadde ikledd hu en varm stakk i den varmen her! Vi hadde en veldig rolig morgen her hjemme, og dro ikke til Lundåsen før i 15-tida. Der skulle det grilles og spises jordbær. Grete og Baard er bortreist, men de var så snille å låne bort huset til barna sine :)





Det ble fort fjerna både strømpebukse og langerma body, og jeg måtte bare la de små tåttisene få være borti gresset. Store øyne og kneip med tærne i gresset ♥ Herlighet så fint det var å se hu ute. Lå i skyggen på to tepper med lekene sine rundt seg, strålende fornøyd. Håper virkelig vi får flere slike dager!

Nå har jeg en date med Mr. Microsterilisator. Så tror jeg rett og slett jeg må finne senga. Midt i senga vår ligger for øyeblikket Emsi. Det er så alt for varmt i senga hennes, den står jo helt i hjørnet ved skråtaket og det blir så fryktelig varmt oppi der. Så, i morgen må jeg ut å kjøpe rullgardin til rommet hennes, før det blir vasking og rydding slik at vi kan flytte henne på eget rom i morgen. Det knyter seg litt i magen ved tanken på det, men forhåpentligvis betyr det at vi alle tre sover bedre om natta.

Håper dere har hatt en fin feiring, fortsatt fin fredagskveld! :)


post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar