mandag 18. juli 2011

Top o' the mornin' to ya

Da er det blitt mandag igen og for en gangs skyld har jeg følelsen av at helga har vært lang. Jeg har fått gjort veldig mye, og til og med fått litt farge! Vi passa Baron fra torsdag av og det har bydd på et par utfordringer å ha to store rottweilere i hus. Jeg er temmelig sikker på at det blir en hund til på oss neste sommer, men da tror jeg nok det blir slik
En liten pinschergutt

Det er fortsatt litt på vurderingsstadiet, selv om vi heller mer og mer mot at en hund til er riktig. Blir det ny hund blir det i hvert fall en pinscher. Og det blir en tispe. Pinscheren har mye godt samme lynnet som rottweileren og krever samme type trening. De er aktive og trenger hodestimulering for ikke å bli rampete og utagerende. De er sta, så innlæringsperioden på disse kan nok bli litt mer tålmodighetskrevende enn Beiramor var, men så er jo Beira enormt lærevillig også. Men, hundeplanene våre kan jeg fortelle mer om siden :)

I går fikk jeg en telefon fra pappa. Han og kona hans, Anne, tar turen til Trondheim i morgen og skal sove hos oss :) I det siste har vi hatt så mye besøk at jeg lurer på om jeg ikke skal starte et aldri så lite B&B. Koselig med besøk, nå har vi et rom å låne bort også og da blir så mye enklere enn å ha folk på stua. Når Graffi åpner skal jeg bestille bord der til oss i morgen, regner med vi begir oss ut på nok en grilltallerken. Mmmm! Det e så godt! :D

Nå er det på tide å komme seg på jobb. God mandag!



post signature


PS: Snaaart sommerferie.
2,5 uke.
18 dager.
14 arbeidsdager.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar