fredag 8. juli 2011

TGIF

I dag får vi storfint besøk fra bygda, nærmere bestemt lillesøster og kjæresten fra Toten. De skal bo hos oss til mandag. Gleder meg! J Inga er minstemann i flokken, det er faktisk hele 10 år mellom meg og henne. Kjæresten er to år eldre og han er en snill og koselig gutt. De kommer meg tok kl 21 i kveld, så jeg har en hel kveld med vasking og rydding foran meg. Hvorfor utsetter jeg alltid alt til siste liten??
I kveld blir det nok avslapping i sofaen tenker jeg, mens vi starter dagen med shopping i morgen. Vi skal spise sen lunsj/middag i Tyholttårnet også skal vi se RBK-Strømsgodset kl 18:00. Inga er stooor Rosenborg fan, hun fikk til og med Rosenborgskjorte av oss til jul i fjor, så det blir nok stas med kamp. Jeg gleder meg hvert fall jeg. Alltid stas å være på Lerkendal å se kamp., hvis de vinner vel og merke. Søndag blir det bading, enten i Pirbadet eller i sjøen. Trøndelag er et lite forutsigbart sted når det gjelder været, så her tar vi høyde for både tropenatt og snøstorm ;) Jeg tror vi lager oss noe god mat hjemme på søndag, også skal jeg frakte de trygt til toget mandag. For å si det sånn, jeg GLEDER meg til å sove lenge på mandag!!
Kroppen min har gått i feriemodus, enda det er 4 uker igjen til vi faktisk har fri. Jeg prøver å lage meg delmål og finne ting som gjør at "ventetida" går fortere. F.eks:
·         Inga og John kommer nå til helga og neste helg skal vi passe Baron. Det vil si jeg kun har 3 uker igjen å vente  når vi er ferdig å passe Baron.
·         Randi på jobben har ferie fram til uke 30. Når hun kommer tilbake har jeg kun 2 uker igjen før jeg kan rope HURRA
·         Jeg har faktisk bare 18 arbeidsdager igjen siden jeg tar fri nå på mandag og fredag i uke 31.
Og sånn overlever jeg nå. Og jeg råtner hver gang noen kommer inn og roper "No tar æ ferie! Kos dåkker inn på kontoret.  Snakkes vi om 4 uka!" –Møkkagjeng!!
Èn ting er sikkert: når fredag den 5. august kommer skal jeg gni det inn til alle og enhver, også skal jeg nyyyte hver dag av min 17 dager lange ferie!
Brygga på Kapp. 

Sommer i Amsterdam



post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar